Hogyan küldheti vissza a nem megfelelő terméket?
Amennyiben a ruha mérete nem megfelelő, vagy más volt az elképzelése a termékkel kapcsolatosan, elég kinyomtatni és kitölteni az áru visszaküldési nyomtatványt (elállás a szerződéstől) és ezt a termékkel együtt visszaküldeni a címünkre 14 napon belül a termék megékezésétől számítva. A termék megérkezése után átutaljuk a pénzt a bankszámlájára, melyet tüntessen fel az áru visszaküldési nyomtatványon.
Termékcsere / reklamációs nyomtatvány
Hogyan reklamálja a terméket, melyen valamilyen hibát fedezett fel?
Amennyiben a megvásárolt termékcikken valamilyen hibát fedezett fel és szeretne kicserélni egy másikra, elég kinyomtatni és kitölteni a reklamációs nyomtatványt, mely a termék megreklamálására vagy kicserélésére szolgál és a termékkel együtt visszaküldeni a címünkre. Az árú visszaérkezte után küldeni fogunk egy új darabot (feltételezve, ha még a rendelt termék van raktáron), vagy visszaküldjük a termék árát a bankszámlájára, melyet feltüntetett a reklamációs nyomtatványon.
Termékcsere / reklamációs nyomtatvány
Mi a teendő abban az esetben, ha nincs lehetősége kinyomtatni a reklamációs nyomtatványt?
Semmi ok az elkeseredésre! Elég ha egy tiszta papírra ráírja a következőket:
Címünk:
EXTON s.r.o. - www.fiataldivat.hu
Hlavná 4162/8A
085 01 Bardejov
Szlovákia
A csomagot semmiféle képen sem küldje vissza utánvételes módon! Az utánvétellel küldött csomagokat nem vesszük át. A pénzösszeget bankszámlára vagy csekken fizetjük vissza.