A csomag visszaküldése / kicserélése

Hogyan küldheti vissza a nem megfelelő terméket?

Amennyiben a ruha mérete nem megfelelő, vagy más volt az elképzelése a termékkel kapcsolatosan, elég kinyomtatni és kitölteni az áru visszaküldési nyomtatványt (elállás a szerződéstől) és ezt a termékkel együtt visszaküldeni a címünkre 14 napon belül a termék megékezésétől számítva. A termék megérkezése után átutaljuk a pénzt a bankszámlájára, melyet tüntessen fel az áru visszaküldési nyomtatványon.

Termékcsere / reklamációs nyomtatvány

Hogyan reklamálja a terméket, melyen valamilyen hibát fedezett fel?

Amennyiben a megvásárolt termékcikken valamilyen hibát fedezett fel és szeretne kicserélni egy másikra, elég kinyomtatni és kitölteni a reklamációs nyomtatványt, mely a termék megreklamálására vagy kicserélésére szolgál és a termékkel együtt visszaküldeni a címünkre. Az árú visszaérkezte után küldeni fogunk egy új darabot (feltételezve, ha még a rendelt termék van raktáron), vagy visszaküldjük a termék árát a bankszámlájára, melyet feltüntetett a reklamációs nyomtatványon.

Termékcsere / reklamációs nyomtatvány

Mi a teendő abban az esetben, ha nincs lehetősége kinyomtatni a reklamációs nyomtatványt?

Semmi ok az elkeseredésre! Elég ha egy tiszta papírra ráírja a következőket:

  • a nevét
  • a rendelési számot vagy a számlaszámot
  • az okot, miért küldi vissza a terméket
  • amennyiben szeretne kérni a pénzvisszafizetést, szintén szükségünk lesz a bankszámlaszámára IBAN formátumban, vagy a teljes és pontos címére, amennyiben csekken szeretne a pénzt visszakapni


Címünk:

EXTON s.r.o. - www.fiataldivat.hu
Hlavná 4162/8A
085 01 Bardejov
Szlovákia

A csomagot semmiféle képen sem küldje vissza utánvételes módon! Az utánvétellel küldött csomagokat nem vesszük át. A pénzösszeget bankszámlára vagy csekken fizetjük vissza.